Lågan har slocknat

Vet inte vad som är med mig. Har inte lika mycket energi som jag en gång hade. Jag kan vara tillfälligt kär i livet men aldrig i extas, aldrig sådär vansinnigt lycklig som jag har kunnat vara ibland. Aldrig sådär energifull så jag har 1000 saker att säga på samma gång och alla 1000 saker är lika otroliga. Mitt liv är inte vad de brukade vara. Inte lika händelsefullt. Vilket iof är ganska skönt, men samtidigt känns det som att mitt liv går så långsamt fram. Så otroligt långsamt. Varför vet jag inte. Nää jag ska inte gräva ner mej nu. Jag ska på bal om 2timmar. Det kommer vara vackert. Roligt. Ljuvligt. Underbart. Nu ska jag ta 2febernedsättande tabletter i förebyggande syfte. Sen ska jag äta min Geishakaka och dricka min Coca Cola för att sedan vänta in min syster som ska sminka mig. Håret är redan fixat. Jag kommer vara så snygg. Jag kommer vara så otroligt snygg.

Till vissa av mina läsare; Ses ikväll!
Till er andra; Hoppas ni får det jätte bra på annat håll!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hade du kul igår? :)

2007-06-10 @ 16:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0