Jobbiga förhållanden

Ringde just min älskade(!?!) pojkvän för att beklaga mig över idioternas system. Vi skulle egentligen ha träffats idag men han hade ju för ont för att orka träffa mig eller vara i skolan överhuvudtaget. Fine det köper jag. Sen ringer jag, å ringer å ringer å ringer. Jag ringde upp honom säkert 10ggr utan svar eller att han tryckte bort mig. Efter 100år svarar han att han jobbar!! Jahaaa. När blev det besämt? Det har du inte för ont för att jobba?? Jahaa jag förstår ju det. DÖ!

De känns som att vi inte gjort mycket annat än bråkar om skitsaker på sistone.. Hans nej jag flyttar inte in med dej tog hårdare än vad jag trodde. Vilket förmodligen är varför jag blir så förbannad på han hela tiden. Han i sin tur känner skuldkänslor fast samtidigt irritation för att jag tog det så hårt (gissningsvis) vilket blir en ond cirkel. Fan.

Därför känner jag hämndbegär vilket resulterar i att allting blir fel. Jag blir så jävla less!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0