Helgen som den var

Lovade att skriva om min helg så här kommer det.

I fredags for jag till min älskade kusin Sandra på Teg och satt på hennes altan och solade och pratade. Sandra om du läser det här; Vet att det gör ont men det kommer bli lättare. Du kommer hitta nån bättre som är värd dig.
Det var så varmt och skönt. Sen gick vi och handlade tacostillbehör till middagen. Otroligt gott med tacos, det hade jag inte ätit på riktigt länge!! Så gott. Efter det gick vi ut på altanen igen och satt å solade. Efter ett tag gick solen ner så vi gick och spelade kort. Jag vann - hela tiden! ;P När vi spelat kort ett tag så såg jag på klockan att det var dags att fara vidare.

Då for jag till Emelie för att fira födelsedagsbarnet i efterskott. Anna & Lisa hade redan dykt upp. Det blev paketöppning då jag kom.Hon blev jätte glad över örhängena jag köpt åt henne och lovade dyrt och heligt att hon skulle bära dom vid nästa utgång. Alltid kul när folk uppskattar presenterna man ger. Av Anna&Lisa fick hon en kareokeskiva som vi satte igång efter vi haft Talangjakten 2007 på teve fastän vi pratade mer än såg på teve men det var otroligt trevligt. När Talangjakten var slut satte vi igång kareoke skivan och hade allsång till sångerna vilket lär mer högt än bra, hennes föräldrar å deras grannar trodde vi var galna hahah. Dom satt vid trädgårdsbordet och åt och drack gott. Det var riktigt kul. Inte bra för halsen dock men man får väl härda.När vi sjungit (läs skrikit) oss hesa bestämde vi oss för att se på film, det slutade med Känd från TV, en riktig skum film vilket svenska filmer allt som oftast brukar vara. Men helt okej till min stora förvånning. Hahahahah. När sluttexten började rulla så ansåg vi att det var dags att fara hem. Jag fick sällskap av Anna till min port där vi pratade om allt möjligt. Sen kom jag hem, lade mig i sängen efter en riktigt bra kväll!!

Lördag; På morgonen ringde Daniel och väckte mig klockan 9 och var rå nöjd att han lyckades väcka mig för en gångs skull. (Det brukar vara tvärtom:P )Efter det somnade jag om och vaknade inte förrän 11 då jag steg upp gjorde min sedvanliga frukost bestående av te och skorpor och såg på mina förmiddagskomedier. Vid halv12 ringde jag Daniel för att väcka honom och jag lyckades. Haha. Jag blev så nöjd. Sen satt jag i sängen och försökte samla ork för att gå upp och göra mig iordning. Jag lyckades inte. Vid 13 tiden kom Jenny förbi och då hade jag inte ens lyckats klä på mig än. Jag suger. Då blev det snabbt hoppa i kläder efter hennes ankomst så gick vi på Ica Gourmet för att köpa cider och vindruvor för att sen lägga oss i Trädgård Norr och sola. Det var otroligt skönt att ligga där i flera timmar. Sen gick vi för att kolla när hennes bussar gick för att sen sätta oss på torget å käka glass. Sen gick vi på Hemköp och köpte lite lördagsgodis som vi tog med oss till parken med fontänen vid rådhusesplanaden. Mys. Sen kom jag på att jag behövde gå på toa så det blev toalettjjakt över hela stan. (Alla snabbmatställen har börjat ta betalt för att man ska vara där å pissa! Jag vägrar betala för att jag ska göra mina behov.) Till slut gick vi på McDonalds och där var det nån inne på toa sen innan så då slapp man betala :) Det har ju blivit råfräscht på McDonalds nu efter renoveringen. Sweet. Så då satt vi där och snackade skit tills klockan var dags för Jennys buss att gå. Efter det gick jag hem och såg på olika filmer resten av kvälllen.

Söndag; Ni vill inte veta hur dagen började. Och fortlöpte. Man kan säga att  jag inte mådde så himla bra.
Nu mår jag bättre och väntar på min älskling som ska sluta jobba och komma till mig. Jag är så himla kär i honom och det är en skön känsla. Vi har precis som alla andra våra ups and downs men vi älskar varandra. Så är det bara. Ska försöka hoppa in i duschen utan att svimma på kuppen. Inge bra och göra sånt om man har feber. Göra något ansträngande som får en att känna sig svimfärdig alltså. Om jag har ork ska vi gå å se Pirates of The Carribien sen :) Hoppas jag orkar. Annars får jag nöja mej med en mysig hemmakväll med kärleken i mitt liv vilket inte är fyskam det heller.

Nu blev det ett jätte långt inlägg så enjoy!

Kommentarer
Postat av: Tone

Va? Tar de betalt för att man ska få kissa?? Det verkar ju helt konstigt.. Hoppas att febern din försvinner snart! :)

2007-06-03 @ 20:49:03
URL: http://ailime88.blogg.se
Postat av: Anna

Wierd, han ringer och väcker dig klockan nio, du väcker honom halv tolv!

2007-06-03 @ 23:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0