Fy fan vad vi är bra!

SM3TM04 är kung. Det är ett faktum. Jag hade så extremt kul igår tack till min kära klass som gjorde hela dagen till guld. Sen tack till släktingar, vänner till familjen med flera som kom hite för att gratta mig. Vi blev 20pers!! Helt galet. Orkar inte skriva så mycket nu. Ska vara i nordmaling om 45min. Jag missade bussen så pappa är snäll och skjutsar mig till min älskling eftersom det ska vara nån stor middag med hela hans släkt som jag tydligen förväntades delta i. Jag vaknade 14.50 idag. Helt overkligt att sova så länge. Var visserligen vaken 22h igår men ändå lixom. Nää nu ska jag sluta. Bädda sängen och packa väskan kan vara bra att göra. :)

Bye!!

Kommentarer
Postat av: Tone

Vi är grymma! Vi får försöka hålla kontakten med varandra ändå..! :)

2007-06-15 @ 01:12:58
URL: http://ailime88.blogg.se
Postat av: Anna

Yyyyrsa, vad är grejen med denna bloggfrånvaro? Även om du är i nordmaling kan du faktiskt blogga!

2007-06-17 @ 17:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0