Förlåt

Jag ber om ursäkt till mina trogna läsare att jag varit dålig på att blogga den senaste veckan. Typ sen studenten.

Bara för att jag varit slarvig får jag väl ta det från början.

Onsdag: Jag kliver upp 6 på morgonen för att försöka locka håret men misslyckas oerhört mycket. Jag sminkar mig och äter en macka och dricker ett glas C-vitamin. Sen får jag skjuts till Haga där jag möter Anna med ett paraply. Vi beger oss till vår käre (fd) klassföreståndare Göran där klassen samlats för champagnefrukost där vi även blåser upp några ballonger. Det var fint. Det var stämningen. Det var bara några några timmar kvar till friheten. När klockan närmade sig nio begav vi oss till skolan. Jag och några till fick skjuts av Göran så vi slapp regnet. Anna och Tone promenerade och på nåt sätt råkade all vätska i champagneflaskan försvinna på vägen. Fyfy flicka lilla heheh. Efter det så var det dags för fotograferingen som skulle vara på skolgården men sen skulle den vara i skrivsalen fastän den egentligen var i gympan. Förvirringen var total. Men vi gick snällt till gympan i alla fall. Tog kort, gick upp till klassrummet och fick frukost. En baguette med ost och gurka och en festis. Det var GOTT! Bjerre och Göran fick presenter. Många till och med. Men det förtjänar dom, som varit våra snälla klassföreståndare i 3års tid. Sen blev det Aulan och sen tillbaka till klassrummet där vi fick våra betyg och jag fick tom ett stipendium!! 800kr rikare. Yes i'm good! Det var ett betyg som inte stämde som jag ska fara till skolan och klaga på nu snart. Sen sprang vi ut och fick ont i halsen för att hälsa på släktingar som väntade i regnet utanför skolan. Där fick jag en massa blommor och kramar och alla var så stolta så. Sen for vi iväg skrålandes på vår underbara vagn utan bandaren eftersom den vägrade fungera. Men vi åkte vagnen och lyckan var total. Efter det försökte jag hitta igen Lisa men misslyckades totalt. Varför lyckas vi aldrig hitta igen varandra gumman?? Jag sa hejdå till Anna och hittade igen Daniel för att sen gå hem och vänta på att gästerna skulle komma. Fixaed till lite ballonger här hemma och pysslade sen var klockan 3 och en massa människor kom. Vi var 20pers!!

Det var kul, fina presenter, bra sällskap, mycket fika. Efter det kom Anna och hennes syster Lisa och plockade upp mig för att föra färden vidare till Bibi på Carlshöjd för middag och förfest. Det var jätte kul. Jag älskar min klass. Seriöst, ni är bäst.


Ska fara till Östra och gnälla på mitt betyg nu, skriver mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0