Emeli jag älskar dig!! JOBB!!

Tidigare i veckan sa Emelie att det fanns nåt 3v städjobb som sökte folk. Jag fick numret och ringde dit, pratade in på telefonsvarare att jag var intresserad och så ringde dom upp idag och sa att jag har fått jobb!! 16 juli kommer jag börja jobba som städare på sjukhuset i 3veckors tid mellan 7-15.45, det kommer vara slitet men det kommer vara helt underbart!! Å jag är så lycklig just nu!! Mellan 16juli - 5augusti kommer jag städa sjukhusets korridorer. Och jag kommer tjäna ca 12000kr på dessa tre veckor. Å jag är så lycklig. Tacktacktacktacktacktacktack Emelie, du är underbar och jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Söker dom fler jobb oxå? då kanske jag oxå kan kirra mig ett jobb?

2007-06-20 @ 20:48:44
Postat av: Anna

Yaaaaaaiiiyy!!

2007-06-21 @ 16:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0