Dagen före balen

Städa mitt rum [/]
Har inte dammsugat men plockat undan så det är beboeligt iaf
Ta ut pengar [X]
Införskaffa vax [X]
Fast ena benet ville inte, vaxet blir fucked up efter första var avklarat
så imorron så fort affärerna öppnat så blir det att införskaffa nytt vax.
Införskaffa hårnålar [X]
Införskaffa mer hårspray [ ]
Jag glömde bort. Imorgon så fort affärerna öppnat.
Införskaffa tiara om pengarna räcker till [ ]
Pengarna räckte inte till. Jag ska köpa blommor istället.
Manikyr [X]
Fransk manikyr. Mina naglar är så vackra.
Göra egen fotvård [X]
Göra egen aniktsvård [X]

Jag har uppnått de flesta av mina dagsmål iaf.
Nu sitter jag i soffan, lite små trött invirad i en morgonrock, bloggar och ser på Missing.
Mys. Hade varit mysigare med lite sällskap dock men, vad gör man?

Imorgon är det bal och jag är så super taggad.
Har fortfarande feber och kommer behöva knapra febernedsättande hela dagen imorgon men that's life.
Imorgon kommer jag kunna låna Gunnar otroligt smala, 7megapixelkamera. Jag vara glad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0