Bal!

Idag är det bal. Har inte varit nervös men Lisa var så snäll och delade med sig av sin nervositet till mig så nu hara det börjat pirra i min mage oxå. Och det är inte bara för att jag är hungrig. Ugnen håller på att bli varm sen ska jag lägga in två billys pizzor så jag får käka något innan 3rättersmiddagen ikväll. Nu väntar jag på att min vän ska ringa mig och säga att hon är påväg och fråga var jag bor. Hon har inte varit hos mig sen jag flyttade men hon ska fixa mitt hår. I'm so lucky. Sen klockan 4 kommer min syster för att sminka mig. Jag kommer förvandlas. Det kommer bli lika drastisk förändring som Askungen när hon skulle på bal. Jag ska på bal. Jag är så upprymd.
Det kommer bli oslagbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0