Wiiiie

Josefin: Jag jobbar som städare på sjukhuset.

Igår måste jag säga var en alldeles perfekt dag!! Ehm. Förutom att jag inte ville vakna å fara å jobba för jag vill vara ledig. Men ah well. Snart bara 1v kvar. Förutom det. När jag kom hem stod min älskade hemma man och lagade mat åt mig. Han var iaf hemma man igår. Vanligtvis jobbar han. Så maten var i princip klar när jag kom hem från jobbet, klyftpotatis, lövbiff, sallad, vitlöksbröd m.m :) Det var så otroligt mysigt!! Sen tog han 6 bussen hem och Anna kom förbi för en "pensionärskväll" haha, dvs Allsång på Skansen, Lösa Korsord och lista ut Sommar Tv och Sommarens Bok. Haha. Det var bäst. Anna är bäst.


I helgen var Lisa bäst.



Om jag ska spara 50 000 på 2 år för att fara på våran Karribien/Brasilien resa är jag beredd att bo hemma fram till dess!! Jag vill =) Visst kommer jag betala min del hemma så att säga men det blir fortfarande billigare än å bo själv. Å jag är så bra. Jag känner mig riktigt glad nu. Resan är en delmål, det är om 2år och det är vi. Så är de bara.
Lycka.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är en kvinna som inte har något problem med att tänka frmåt, du!

2007-07-25 @ 23:20:10
Postat av: Josefin

Okej, nice! Jag ska söka några städjobb har jag tänkt (även om jag mycket hellre vill bli lyxhustru).

2007-07-26 @ 10:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0