Utan snus i två dagar försmäktar vi på denna ö

Första riktiga dagen på jobbet idag. Gick rätt bra tillslut. Från början kände jag mig rätt lost och hade ingen aning om vad jag skulle göra men till slut så fick jag koll på det jag skulle göra. Har dock knappt ätit nåt idag så nu har värmer jag en hemmagjord pizza, sitter i soffan och ser på That 70's show. Inge bra att jobba på 4h sömn och ingen mat i magen. Men det gick bra iaf som tur var. Ikväll kommer mitt kontokort hem från Nordmaling. Daniel hade kidnappat det. Nä. Nu ska jag äta för första ordentliga gången idag. Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hallå, du gjorde ju matlådor som skulle räcka till befolkningen i ett mindre land, varför åt du ingen lunch på jobbet??

2007-07-17 @ 20:01:18
Postat av: Josefin

Vart är det du jobbar?

2007-07-24 @ 15:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0