Pizzapojken

Först en förklaring, Ungdomsslussen är typ som socialen. Är man ung, arbetslös och arbetssökande dvs ha sökt minst 7jobb/månad och är inskriven på AF och inte har några gömda fonder, sparkonto eller annat så kan man få bidrag för att man ska ha något att leva för å sen är det bidraget olika för om man bor själv eller med föräldrar osv osv. Så Camme, det tycker jag absolut du ska kolla upp!!

Idag har jag träffat Annika. Det var mys!! Sen kom hennes vän David förbi. Han var rolig =)
Sen snackade jag med Daniel på väg hem från Ersboda där han sa att han funderar på att flytta ihop med sin morbror Raj efter att ha tydligt klargjort att han inte kan flytta ihop med mig eftersom han vill bo själv och stå på egna ben först. Hur står man på egna ben om man flyttar ihop med sin 38åriga morbror??? Jag blev sur.
Då gick jag och köpte pizza på mitt stammisställe Maxim där jag berättade för min personliga pizzapojke om hur dumt allting var och han tyckte min kille var skum. Pizzapojken är bra.


Imorron blir det lunch på Gandhi, basinformation på AF, sen Nordmaling. Förhoppningsvis får jag tillbaka min kanel så jag kan baka banankaka till Evelina så jag blir av med gamla bananer som inte kommer användas till nåt annars. Det är good shit. Jag får baka vilket jag tycker är jätte kul och det är nån annan som äter upp det! Kan det bli bättre???

Kommentarer
Postat av: evelina

mmm... banankaka... *jum*

2007-07-10 @ 00:44:05
Postat av: Camilla


Jag har fixat jobb nu men tack för förklaringen iaf! :)

2007-08-06 @ 13:43:25
URL: http://utanfunktion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0