Idag

Dagen började med att jag mötte Evelina vid Gandhi för att upptäcka att dom hade semesterstängt så vi vandrade mot Great Eastern istället för god buffe :) Jag blev så mätt så det kändes som att jag skulle rulla därifrån. Ojojoj så mkt mat. Sen kom Jenny S förbi då vi satt å åt, när maten var betald gick jag hem, slängde in en tvätt och for på AF för basinformation. Efter det for jag hem till Jenny å va social medan hon förbannade sig över den dumma brud som lånat en bok med symönster å grejer som min Jenny behövde som skulle vara inne för en vecka sedan medan hon ritade upp mönster och exprimenterade så gott hon kunde. Hon är fin min Jenny. Sen for jag hem, Annika kom förbi för att bli bjuden på middag å försenade födelsedagspresenter. Det blev tunnpankakor, aka plättar, det var en fin kontrast till dagens lunch. Under Annikas vistelse blev de många allvarliga samtalsämnen som var jobbiga för mig för att sen fara förbi ICA och köpa ostbågar, Coca Cola med mera för att ha med till Nordmaling.

Nu är jag här och håller Daniel kvar i duschen för att jag har handdukarna haaha.

Ska sluta. Vi ska se American History X

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är på G du :)
Myssspyss

2007-07-10 @ 23:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0