Duktig jag

Idag har jag lagat mat!!

Jag lagade potatisgratäng....




och jag gjorde köttfärspaj....


för att sen tillaga middagen vilket blev wokade grönsakar, kött och pasta!



image27image28



Idag har jag varit hur duktig som helst vilket resulterade i 9 lunchlådor!!  9st lunchlådor!! Å jag är så bra.

Om man bortser från det faktum att jag ska upp om 5h och jag kan inte sova. I'm gonna be so dead.
Men det ska bli skönt att få rutiner igen. I've missed it.


Har inget å skriva. Ah well, hade bäst!!



Kommentarer
Postat av: Josse

Kekekkekekekeke
Att du orkar, fantastiska lilla människa. <3

2007-07-13 @ 01:11:48
Postat av: Janna

Oj, vad duktig du e! :D Jag blev typ hungrig! :P

2007-07-16 @ 08:30:15
URL: http://sejanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0