TJohooo

Nu var det några dar sen jag skrev här. Har som inte haft så mycket tid över och på kvällen då jag haft de har jag varit så trött så jag har inte orkat skriva något. En liten uppdatering sen sist, projektrapporten och skoltidningen är klar! Nu är allt med projektet klart bortsett från inlämning och redovisning men allt förjobb är klart. Vi hade realese fest med 3orna i torsdags då vi delade ut diplom till barnen och de fick tillbaka sin tidning. Det var en skön känsla. När vi var klara där for jag och mamma för att titta på en cykel till mig och vi hittade en, världens vackraste! Min första egna cykel!! (alla andra har jag ärvt av syster yster) sen for jag och jobbade och det gick jätte bra!!

På fredagen var jag mycket effektiv under dagen då jag hann tvätta 3maskiner, dammsuga, vaska och plocka undan i rummet så allt var fläckfritt. Jag hade även hunnit baka världens godaste morotskaka innan femtiden då Daniel kom med blommor till mig eftersom de var våran årsdag :) Min riktiga present hade blivit sen så jag skulle få den senare. Sen gick vi ut och åt då det vart lite pinsamt eftersom Daniels betalkort inte fungerade men vi lyckades skrapa ihop så att vi kunde betala vår middag iaf :P Sen var det inte så mkt mer att göra än att gå hem och slappa. Det var en bra dag :)

Uppdaterar senare. So long


Kommentarer
Postat av: Anna

Yaaaiyyy, en cykel!

2007-04-28 @ 01:36:37
URL: http://annagram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0