Tidslösaren

Självklart har inte hälften av grejerna jag tänkt göra blivit gjort. Istället för att fixa saker i hemmet, jobba eller göra nåt annat vettigt har jag suttit framför datorn, teven och bara slösat på min tid. Min dyrbara tid. Ibland blir man less på sig själv. Om jag stänger av teven, går och köper min topp, refillkort o grejer så kommer jag hem, städar, dushar, äter gör mig iordning osv så kanske jag får NÅNTING gjort idag. Jag suger, yes i do. Men ikväll är de iaf klassfest och imorron är jag hos Daniel. Det kommer nog bli bra. Om inte annat får jag väl he i mig så mkt alkohol som krävs för att kompensera saker men de tror jag inte kommer behövas egentligen. Nää nu måste jag gå upp ur soffan för att köpa en topp för 500kr som är helt fabolus. Kommer känna mig aningen fattig men, vad gör man lixom? Den är gorgeus. Har tänkt köpa den i 6månader nu. Jag har bara tur att den fortfarande finns kvar. Jag är velig. Men har man gått å trånat efter något i 6mån så har man iaf tänkt på saken noga och jag är så kär i den. Kosta vad de kosta vill, nästan. Nu svamlar jag bara igen för att slösa ännu mer på tiden. Varför slösar jag på min tid? Varför gör jag inget meningsfullt av den istället som att läsa intressanta böcker om intressanta människor eller sitta och diskutera livet med någon spännande person eller iaf göra nytta här hemma eller skolan. Just nu tappar jag bara allt. Jag har ingen lust att bry mej längre. Jag ids inte. Nä nu måste jag gå. Nu eller aldrig. Nu. Nu. Nu. NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0