Puh

Igår satt jag och Anna till 22.40 med rapporten och det gav resultat. Nu är det bara framsida, innehåll, sammanfattning och inledning klar vilket vi kommer kirra nu på eftermiddan på PA100 passet. Jag är nöjd.

Igår fick jag igen dramaanalysen och praktikkrönikan samt faktaartikeln och jag fick VG på alla tre texterna :) Sen hade jag gjort ett arbete om Kashmirkrisen eftersom jag hade de som rest sen ShA och de fick jag tillbaka idag och nu har jag numera godkänt i ShA vilket känns som en otroligt stor lättnad. Jag räknade ut att jag har 31(!) skoldagar kvar!! Det är helt galet. Jag kan nästan lukta mej till friheten som studenten innebär.

En lägenhet som väntar på mig och ex antal heltidsjobb som ska sökas. I värsta fall får jag jobba kvar på Noréns ett tag till men förhoppningsvis hittar jag något som inte har med telefonförsäljning att göra. Det skulle vara guld värt. Fast lön och en vettig sysseling på dagarna. Inte mammas regler eller kille att stå ut med. Daniel som kan komma och gå som han (JAG) vill. Inte behöva stänga in mig på mitt rum om jag har kompisar över för att inte sitta ivägen i vardagsrummet så att Han inte får se på alla nyhetssändningar som finns under en kväll. Typ. Hur som helst det kommer bli underbart. Jag längtar som en tok!

Hoppas alla har de fint, snart är de helg :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Allting ordnar sig, allting ordnar sig! No more magkatarr för oss!

2007-04-19 @ 00:29:47
URL: http://annagram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0