Pinsamt

Igår skulle bli en bra kväll. En fab kväll på Plaza med trevliga människor. De blev inte så. Anldning? Kunde inte äta mer än skorpor och nå salladsblad på hela dan = konsekvens när man senare sveper en vinflaska på 30min. Inte bra. Förlåt Josse för att jag spydde i ditt vardagsrum, förlåt till de som satt i min närhet som jag spydde ner. Förlåt. Ångest. Fan va pinsam jag kände mej. Som en liten fjortis som dricker för mycket varje gång. Men det är inte jag. Jag brukar inte vara personen man behöver ta hand om. Jag brukar vara personen som knappt är onykter utan bara lite gladare än vanligt. Pinsamt, jag skämdes så mycket kan jag lova och jag ska aldrig mer dricka (i den mängden) utan att ha ätit först. Kanske inte så snabbt heller det är inte bra. Fy fan. Var taggad på Plaza å klassfesten som bara den. Sen föll allt ihop och jag ville bara lägga mig ner och dö. Fan fan fan fan fan fan fan fan.

Tack till Anna som såg till att jag kom hem ordentligt och gav mig vatten och sov över bara för att se till att jag var okej. Tack så mycket vännen. Förlåt för att jag var till besvär.

Fram till den tidpunkten hade jag dock väldigt trevligt, väldigt avslappnad stämning, bara tjejer mycket prat. Var med i min första dricklek oxå, jag har aldrig... Jag hade aldrig lekt någon dricklek förut så de var kul de med. Folk var glada, vackra och allting var bra. Sen kom ångesten.

Nä nu ska jag inte skriva nå mer om gårdagen för de kommer bara få mig att känna ännu mer ångest vilket jag inte känner för. Idag ska jag till Nordmaling till min älskling. Jag saknar honom och då ska jag attackera han med kramar. Ja. Så är det.

Hoppas ni får kul i Stockholm ni som ska dit över Valborg.

Tjo hej.

Kommentarer
Postat av: Ella Wennberg

Hej Yrsa!
Jag hittade din blogg, jättefin! Själv har jag också en (som alla andra) som du kan kika på, om du vill=)
Ha det gott!
Hälsningar Ella (gammla mailkompisen=)

2007-04-29 @ 07:31:52
URL: http://parisien.webblogg.se
Postat av: Anna

Duuu, no worries mate!
Shit happens ibland och då är det bra att ha vänner som kan hjälpa till lite :)

2007-04-29 @ 12:14:04
URL: http://annagram.blogg.se
Postat av: Cääm


Altså.. Det där är sånt som händer och de där dricklekarna är själva fan när frågorna alltid ramlar in på ämnet sex och alla sveper. Men som sagt, det är sånt som händer.. No need to deppa :)

2007-04-29 @ 14:44:31
URL: http://frantic.blogg.se
Postat av: Sofia

Det är lugna puckar, Yrsa! Ingen dömer dig, det har hänt alla - minst en gång ;D

2007-04-30 @ 19:20:40
URL: http://discipline.blogg.se
Postat av: Josefin

Men guuuud, det är lugnt!! Jag spydde i Roberts föräldrars bil första gången jag någonsin träffade dem, sånt där händer alla, haha. :)
Att det hände hemma hos mig är verkligen nemas problemas, allt var uppstädat på en minut ju. Trist att du mådde dåligt bara och att kvällen fick ett sådant abrubt avslut.

2007-05-01 @ 18:20:22
Postat av: Lisa

Det där lät kanske inte överdrivet kul hörrdu =/ men ajg är säker på att det redan är glömt av alla utom dig :) men jag längtar ändå efter att få höra smaskiga detaljer om kvällen! (du vet hur smygond jag är) hoppas vi ses imorn :)

2007-05-03 @ 17:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0