Noll sömn sitution

Förlåt att jag inte skrivit här på ett tag. Har som inte haft tid, varit väldigt mycket med skolan och jobb etc. Gällande skolan känns de som att man inte orkar bry sej lika hårt längre. En dryg månad till studenten och kanske 15-20skoldagar kvar. Känns skönt för nu är man måttligt less, på skolan alltså.

Men imorron blir de städa, tvätta, shoppa, vattna blommorna, äta frukost och lunch innan halvtolv sen fara på jobbet då jag måste ha med mig allt som jag ska ha med mej till Josse sen. För imorron blir de klassfest med alla underbara tmare :D Jag kommer vara så död på söndag eftersom jag måste gå upp imorrn vid 6-7tiden för att hinna med allt. känns ju peppande med tanke på att jag kommer vara igång till 2på natten. Wiiie. aja men me lite alkohol och lyckobubblor kanske de går iaf. Om jag har tur.

Sen på söndag ska jag fara till min älskade och krypa ner i hans armar och stanna där till på tisdag. De kommer bli lovely. Kanske borde gå å göra mej redo för sängen om jag ska få sova nåt inatt. Kan ju vara en plan kanske.

Nää klockan är över 12 å jag kommer inte vara i sängen förrän tidigast om 20min. Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhå vad mysigt med årsdag! :) hoppas ni hade det bra och att han blev glad över presenten :)

2007-04-28 @ 00:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0