Ansökes: Hopprepsvänner

Idag var vi på Haga hos våran tredjeklass. Vi hade utvärdering med dom hur dom tyckte arbetet hade varit. Det var kul. Vi åt lunch där och på lunchrasten fick jag hoppa hopprep med flickorna. Det var jätte kul, der har man inte gjort på några år, det är kul särskilt när hopprepet inte ens nuddade marken så man fick hoppa höga hopp och det var bra träning :0) Varför hoppar man inte hopprep längre?? Om det finns några som råkar ha ett långhopprep hemma och känner sig taggade på att hoppa med mej säg bara till så är jag där :)



 

Anna varför var du tvungen att fara till Paris nu av alla tidpunkter på året?!


 

För er ovetande far Anna till Paris på lördag vilket innebär att hon lämnar Umeå på fredag
för att bila till Storstaden där alla flyg som aldrig går från Umeå avgår. Och för er som inte
räknat ut det redan är att det innebär att våran grupp måste bli klar med projektrapporten
en hel vecka innan ni andra vilket medför lite småpanik. Därav anledningen till att vi satt från
fyra idag tills 22.20 (med middagsavbrott givetvis) men ändå så nu är vi iaf klara med kladden
till rapporten vilket är galet skönt. Nu har vi 10sidors grund till vår renskrivna rapport som vi ska påbörja
imorgon och förhoppningsvis vara klara med på onsdagkväll. Lite mindre ångest just nu iaf.



 

A är i fjällen, skulle jobba och bo på gratishotell men fick veta av ägaren till
resturangen att det bara skulle ha öppet tors, fre, lör men det fick de veta försent
eftersom han redan var för långt bort från att vända hem. Så han sitter och pimplar öl och har de
gott tills på torsdag. Gratis hotellrum, öl, skidbacke kan det bli mer lyxigt egentligen? Det är inte rättvist.



 

Jag längtar till på fredag. Y+D=4års jubileum. Jag är kär :]


image4Han är den vackraste jag vet :)

image6Detta var back in the day för 5år sen då vi just hade träffats påväg till hans avslutningsbal i 9an. På fredag är det 5år sen vi för första gången blev ihop och 4år aktiv tid ihop :] Jag är så kär och älskar han mer än någon kan ana. Han sätter ett leende på mina läppar och får mina ögon att glittra.

Nu ska jag gå och sova för de förtjänar jag :) Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ö h t känns det typ som den sämsta tidpunkten ever att resa bort. Men vad gör man? Paris, liksom!

2007-04-18 @ 00:43:51
URL: http://annagram.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0